Veelgestelde vragen

Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?

Allekoffers.nl is de webshop voor standaard cases, koffers en tassen van Koffer- en lederwarenfabriek Lejan BV, welke al sinds 1937 bestaat. Onze gegevens zijn daarom als volgt:

Koffer- en Lederwarenfabriek Lejan BV
Hollandse Kade 26
1391 JD ABCOUDE
The Netherlands
Tel +31-(0)20-4112880
info@lejan.nl

Bank: Abn-Amro Amsterdam
Iban: NL05ABNA0435052551
Swift: ABNANL2A
BTW: NL802803088B01
Kamer van Koophandel: Amsterdam, 33050007

Wat is de connectie tussen Lejan en Allekoffers.nl?

Allekoffers.nl is de webshop van Lejan. Middels deze webshop kunnen er snel standaard koffers en kisten gekocht worden, die ook snel geleverd kunnen worden. Het grote voordeel om te kopen via de webshop is de snelheid, onafhankelijkheid en administratieve verwerking, zodat wij de koffers en kisten voor een goede prijs kunnen aanbieden.

Zijn jullie een productiebedrijf?

Allekoffers.nl is de webshop voor standaard verpakkingen en geen productiebedrijf. Het moederbedrijf Lejan BV is wel een productiebedrijf om tot een optimale verpakkingsoplossing voor uw situatie te komen. Wij hebben hiervoor een verkoop- en ontwerpafdeling met werkplaats in Abcoude en onze eigen grote fabriek in Polen.

Waar zit jullie kantoor en productie?

Ons kantoor en onze werkplaats zitten in Abcoude en onze fabriek staat in Polen.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Wij leveren standaard koffers en kisten binnen een paar dagen. Vaak al de volgende dag afhankelijk van de bestelde producten. Indien je een gewenste levertijd hebt deze graag in het opmerkingenveld bij de bestelling plaatsen zodat wij ons hierop kunnen richten.

Gelden er minimale aantallen voor bestellingen?

Er gelden geen minimale aantallen voor bestellingen, wij kunnen enkel stuks en kleine en grote series verzorgen. Het type oplossing en de prijs (budget) zijn wel afhankelijk van het aantal verpakkingen dat gebruikt gaat worden en zijn daarom van belang.

Kunnen jullie mijn bestelling ook bezorgen?

Ja, wij leveren producten aan bedrijven die over de hele wereld verspreid zijn. Dit kunnen wij regelen door middel van weg-, lucht- of zeevracht afhankelijk van de wensen van de klant. Meestal zijn hierbij verschillende officiële documenten benodigd voor een soepele, korte en goedkope levering, wij kunnen ook die verzorgen.

Wat zijn de leveringscondities?

Alle producten kunnen bij u afgeleverd worden. Bij de producten staan de prijzen alleen voor het product zelf, ex works. Indien u verder gaat in het bestelproces wordt er gevraagd hoe u de producten geleverd wilt hebben of dat u ze wilt ophalen. Indien wij moeten afleveren zullen de verzendkosten bij de waarde van de bestelling worden vermeld, dan wordt het een Franco levering.

Welke verzendmethode gebruiken jullie?

Wij versturen de bestellingen grotendeels met UPS of brengen het met ons eigen vervoer.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Wij bieden meerdere betalingsmogelijkheden aan die u te zien krijgt in het verloop van het bestelproces. (o.a. iDeal, Creditcard, PayPal)

Wat moet ik doen als ik een verkeerde of beschadigde Case(s) ontvang?

Controleer altijd of het artikel dat u ontvangt hetzelfde is als wat u heeft besteld. Als u per ongeluk een andere Case dan besteld ontvangt of een Case ontvangt die beschadigd is, kunt u deze binnen zeven werkdagen gratis aan ons retourneren goed verpakt in de originele verpakking, samen met de originele factuur of pakbon.

Vermeld de reden van retournering op de achterkant van de factuur of pakbon en stuur alles naar:

Lejan – Allekoffers.nl
T.a.v. Afd. retouren
Hollandse Kade 26
1391 JD ABCOUDE
Nederland

Na ontvangst en goedkeuring van de geretourneerde producten, vergoeden wij u de kosten voor het retourneren ervan en sturen wij u de door u bestelde Case gratis toe.

Let alstublieft op! Als u een artikel retourneert zonder te voldoen aan de gestelde voorwaarden of zonder opgave van reden, vervalt uw betalingsplicht niet en kunnen we besluiten een toekomstige bestelling niet in overweging te nemen. Neem bij twijfel contact op met de verkoopafdeling via Tel. +31-(0)20-4112880.

Wat moet ik doen als ik een Case wilt retourneren die niet is beschadigd en die niet is gebruikt?

Mits er geen tekenen zijn dat deze zijn gebruikt, kunt u de Case binnen zeven werkdagen in de originele verpakking samen met eventuele accessoires retourneren naar het onderstaande adres:

Lejan – Allekoffers.nl
T.a.v. Afd. retouren
Hollandse Kade 26
1391 JD ABCOUDE
Nederland

Let alstublieft op! Als u een artikel retourneert zonder te voldoen aan de gestelde voorwaarden of zonder opgave van reden, vervalt uw betalingsplicht niet en kunnen we besluiten een toekomstige bestelling niet in overweging te nemen. Neem bij twijfel contact op met de verkoopafdeling via Tel. +31-(0)20-4112880.

Kan mijn koffer mee als hand bagage aan boord van het vliegtuig?

Dit is afhankelijk van de maatschappij waarmee je gaat vliegen dus neem graag contact met hen op als je vragen hebt (zie link), let hierbij op afmetingen maar ook op gewichten. Wij verwijzen voor gedetailleerde informatie naar een andere website: https://www.schiphol.nl/nl/pagina/wat-mag-in-handbagage/. Indien een koffer of kist niet mee aan boord genomen kan worden is het goed mogelijk dat je de koffer kunt inchecken (voor een plaats in het ruim). Hier zijn ook maximale afmetingen en gewichten aan verbonden. Daarnaast heb je mogelijkheden voor het meenemen middels het gebruik van odd-size luggage. Indien dat ook niet mogelijk is moet je koffer en/of kist worden aangeboden middels de vrachtdivisie. Dit kan het beste via expediteurs gedaan worden. Een expediteur die wij vaak zelf gebruiken is Kuhne&Nagel.

Wat zijn de kosten voor levering?

Wij leveren de bestelde producten waar u wenst. De leveringskosten voor kleine koffers / zendingen zijn € 10,- per zending en voor grotere koffers / zendingen is de prijs € 20,- per zending. Het is ook mogelijk om uw bestelling op afspraak kosteloos bij ons op te halen in Abcoude.